poniedziałek, 18 sierpnia 2014

18 sierpnia.

Hej wam wszystkim, pisze ten post, on nie będzie raczej tematyczny, taki jak zawsze. Obecna sytuacja która się dzieje powiedziała musze o tym napisać. :)



Oglądacie siatkówkę? Wiecie co się dzieje?
Oglądam siatkówkę od paru lat, jestem wiernym kibicem, kocham tez sport, uwielbiam oglądać nasza reprezentacje. Nie raz nasi siatkarze wygrywali ale z czasem bywały gorsze chwile i niestety przegrywali, ale co teraz się dzieje, jest dla mnie żałosne. Przez tyle lat nie ma takiego zamieszania jak teraz jest. Moja mama która również ogląda mecze siatkówki pokazała mi reportaż z gazety i było tam o tym ze Kurek nie zagra na Mundialu, pierwsza myśl, ale czemu? jak to możliwe? Czytając kolejny reportaż na stronie wp, jesteś coraz bardziej załamana, możecie twierdzić ze nie mam racji, ale jak można nie powołać zawodników pierwszej klasy np. Bartmana, Ruciaka, Boćka oraz Jarosza. 
Kolejnym pytaniem jest to, jak nasz trener nie może porozumieć się ze swoim zawodnikiem? Czy to jest ten właściwy trener? Nie wierze żeby Kurek kłamał w tym ze ma ból pleców.. Jak dla mnie to jest chore i żałosne. Każdy może myśleć inaczej oczywiście, ale ja nie zmienię zdania. Jak dla mnie to jest beznadziejna sytuacja, oczywiście ja nie mam nic do tego kto zagra, czy są to nowi zawodnicy, ale dla mnie tak się nie robi z zawodnikiem. Kto ogląda siatkówkę, wie ze Kurek zawsze pokaże na co go stać i ze da życie za reprezentacje, nie wierze ze od tak nie ma formy, jeśli trener go nie wpuszczał na ostatni mecz, kiedy drużyna przegrywała..


Komentarz z tego artykułu, co podałam na górze, jak dla mnie bardzo trafny, powinien w końcu pokazać na oczy co się dzieje w naszej reprezentacji. 

"Bartek na treningach pracował tak samo ciężko jak inni zawodnicy a biorąc pod uwagę jego wielkie możliwości i ogromne doświadczenie powinien mieć pewne miejsce w składzie. Antiga postawił na Buszka i Mike, nie zaprzeczam że są zdolni i zagrali dobre mecze na LŚ, ale jak dla mnie to za mało. Cóż bardzo współczuje Bartkowi bo wszyscy wiemy jak ważna jest dla niego reprezentacja, tym bardziej, że święcił w niej największe triumfy."




A co wy o tym myślicie? 
Pozdrawiam. 

12 komentarzy:

  1. Wszystko to jest biznes, układy i inne rzeczy.. Niestety takie zachowanie nie jest fair :(

    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to paranoja, najpierw zakodowana transmisja meczów, chcesz oglądać płać, teraz Antiga nie powołuje głównych zawodników, przecież wiadomo że od dawna Bartek Kurek ma problemy z plecami... Wierzyć się nie chce w to co się dzieje...

    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/2014/08/konkurs-fotograficzny-i-plastyczny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam zbyt często sportu w TV, jedynie przypadkowo jeżeli już ktoś włączy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biznes, układy. Masakra po prostu.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam !!!
    http://we4evertogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/collage.html

    OdpowiedzUsuń



  7. świetnie napisany post

    sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. :) Nie oglądam meczów siatkówki, jednak to mój ulubiony sport. :> Obserwuję, i liczę, że ty też zaczniesz. :)

    http://mela-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To co sie dzieje teraz w polskiej siatkówce, odbiega od tego co było jeszcze niedawno. Od kiedy pamiętam, oglądałam każde ważniejsze mecze polskiej reprezentacji i kibicowałam, a teraz jestem zniechęcona...
    Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam do mnie http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, czasami siatkę oglądam ;D Ale grać w nią uwielbiam :>
    Pozdrowionka ;**
    Zapraszam do siebie :
    http://mydreamscometrueomg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Napisz w komentarzu: "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja totalnie pasjonuję się siatkówką, oglądam mecze oraz gram w klubie! Mam takie samo zdanie jak ty! Jak można nie posłać gwiazd naszego zespołu na mundial! Rozumiem Buszek i Mika są młodsi, zrobili wrażenie, ale żeby od razu zastępować niemi takiego zawodnika jak Bartek, to dla mnie niepojęte!
    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń