wtorek, 14 lipca 2015

Szczęscie..

Szczęście - druga osoba.
Nie ma nic cenniejszego niż osoba która Cię kocha i daje Ci szczęście każdego dnia.
Po mimo przeciwności losu ciągle razem, bezgranicznie mocno silni i zakochani.
Jedyna osoba której bezgranicznie ufam i na którą zawsze mogę liczyć.
Często mam ochotę płakać ze szczęścia, ze takiego skarba znalazłam.
Jedyny który sprawił ze uśmiech nie znika mi z twarzy nawet przez sekundę.
Czasami trudno wszystko wyjaśnić słowami co się czuje, bo to coś pięknego :)

Jesteś przy mnie, tak jak dziś, leżymy, oglądamy, tulisz, mówisz ze kochasz, zadajesz rożne pytania, na które znasz odpowiedz, widzę Twój uśmiech i Twoje oczy - najlepszy widok na świecie, zakochany mężczyzna.. magia <3



Ty sprawiłeś ze jestem najszczęśliwsza dziewczyną na świecie.
Ty sprawiłeś ze wierze w siebie, coraz mocniej nic wcześniej.
Ty sprawiłeś ze chce walczyć o swoje marzenia, o swoją pasję.
Ty - cały mój świat.





Najwspanialsze osiem miesięcy w moim życiu! 
Moja jedyna prawdziwa miłość, kocham Cię!

"Twoich pięknych słów tyle we mnie jest,
jeden dotyk oczu Twych i w żyłach płonie krew.
Pomimo wad, oddalam strach,
odnajdziesz mnie, gdy zgubię się.
Wieczność ma sens, przy Tobie bo
Ty to mój sukces, mój skarb.."





















3 komentarze:

  1. Jej, cudowny post! :)
    Trochę wzruszający...
    Piękne zdjęcie :*
    Życzę szczęścia!
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa!
    Oby ta miłość była jeszcze dłuższa! :*

    Ogólnie to zostałaś nominowana do LBA i mam nadzieję, że weźmiesz udział w zabawię :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/2015/07/lba-liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój blog, zostaję z Tobą ;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :/ http://monstters44world.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń